U3F1ZWV6ZTQ5MzQwMzExMTE2X0FjdGl2YXRpb241NTg5NTc2NDg3OTc=
recent
أخبار ساخنة

الربح من الانترنت عن طريق نيتش امم افريقيا في مصر 2019

الربح من الانترنت عن طريق نيتش امم افريقيا في مصر 2019
الربح من الانترنت اصبح دخل ثابت لمعظم العاملين والمعتمدين علي الانترنت والذينا يبذلون المجهود في الربح من الانترنت اما الشخص الذي يريد ان يربح دون جهد فلن يربح طوال عمره عندما نتحدث عن الربح من اختصار الروابط فاننا سنحتاج زيارات لي الروابط المختصره وسنحتاج ايضا موقع اختصار روابط جيد وننصح بموقع لينكاتك 2او او موقع شورت فور او جيتس يو ارل تلك مواقع اختصار روابط جيده تابع الشرح علشان تعرف استراتجية انهاردا ايه  


كيفية الربح من ملفات iptv 2019 

كيفية الربح من ملفات iptv 2019

كيفية الربح من ملفات iptv 2019 

1- ملفات iptv بكل بساطه الملفات دي بتشغل قنوات رياضيه واخباريه وجميع انواع القنوات لاكن احنا بنخلي مسئوليتنا قدام سبحانهو تعالي احنا مش مسؤلين عن اي حد هيعمل موقع افلام  اباحيه ويحط القنوات الايباحيه استراتجية اليوم بنستهدف القنوات الرياضيه والنيتش الجديد الي هوه امم افريقيا في مصر الاستراتجية بسيطه جدا الربح من الانترن تعن طريق اختصار الروابط وجوجل ادسنس ورفع الملفات انهاردا شرح كويس جدا وطويل كمان لانه مبسط وشرح اكثر من رائع تابع الشرح 



كيفية الربح بواسطة ادسنس 2019 

كيفية الربح من ملفات iptv 2019

كيفية الربح من ملفات iptv 2019 


2- زي ماقولنا اننا هنربح من جوجل ادسنس عن طريق موقع الكتروني علي بلوجر وفيه ناس كتير شرحة ازاي تعمل موقع علي بلوجر بعد ما تعمل الموقع هتركب اي مظهر انتا محتاجه ومعانا قالب سكويز بسعر 5$ الي عايز يحط تم في تعليق فيه ناس كتير هتقول ما احنا بنعمل موقع ومش عارفين نحقق الدخل من ادسنس لا المره دي جديده وكمان هتقدر تنافس في جوجل ويمكن كمان تحتل درجة اوله وانتا بقا وحساب مهراتك وابداعك في الكتابة كل الادوات الي هنحتاجها هتكون معانا انهاردا باذن الله 



كيفية الربح بواسطة رفع الملفات 

كيفية الربح من ملفات iptv 2019
كيفية الربح من ملفات iptv 2019 
3- الربح من الانترنت عن طريق رفع الملفات وجلب الزيارات مشكله بتقابل الجميع لما يجو يشتغلو علي اختصار الروابط او رفع الملفات وهيا مش عارفين يجيبو زيارات او ناس تعدي الروابط المختصره او ناس تحمل الملفات دي اذن يجي دورا بقا علشان نحل المشكله دي احنا اتفقنا اننا هنعمل موقع بعد ما نظبط الموقع ونهيئه لمحركات البحث نبداء الشغل هنحمل ملفات iptv ونرفعها علي موقع بيدفع مقابل تحميل الملفات دي ونحط رابط التحميل في الموقع بتاعنا وكمان نختصر رابط التحميل علشان يبقي ضربنا عصفورين بحجر علي راي المثل 


استراتجية الربح من جوجل ادسنس واختصار الروابط ورفع الملفات 

استراتجية الربح من جوجل ادسنس واختصار الروابط ورفع الملفات

استراتجية الربح من جوجل ادسنس واختصار الروابط ورفع الملفات 

4- اولا سنحتاج قالب بلوجر وسنحتاج موقع لتحميل ملفات iptv وموقع اختصار روابط وموقع رفع ملفات ورفرنا عليك كل حاجه وكمان ملفات السايت ماب الي هتقدمها لي ادوات مشرفي المواقع علشان الموقع يظهر في جوجل يعني انهاردا وفرنا لكي كل حاجه فاضل بس شغلك انتا والاستراتجيه عباره عن هتخش علي موقع iptv الي هندهولك وهتحمل منه الملفات لي القنوات الرياضيه بعدين ترفع الملفات دي علي موقع رفع ربحي وبعدين تختصر رابط الملفات دي في موقع اختصار روابط وكدا يكون كل حاجه جاهزه 

الادوات التي ستحتاجها 

               موقع اختصار روابط         

       تحميل قالب شبية سكويز

                     موقع رفع ملفات مربح                 

 موقع iptv

قد يهمك ايضا 

اقرأ ايضا :
1- كيفية عمل صفحات الموقع الاساسية شرط من شروط القبول في ادسنس
2- افضل النصائح لتكتب مقال وتتصدر به النتائج الاوله في جوجل
3-كيفية اختيار الكلمات المفتاحية وكيف تبني موقعك عليها
4-كيف تجعل ادسنس مصدر ربحي حقيقي علي الانترنت


3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. الردود
    1. دا حساب الفيس بوك كلمني وانا تحت امرك https://www.facebook.com/amr.daana.75054

      حذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة

الربح من الانترنت